بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


صدرنشینی بادو گل کپی برابر اصل!

دو گل تکراری با بوی صدرنشینی
استقلال همانند دیدار قبلی خود با تیم نفت که اتفاقا از تیمهای بالای جدول و مدعی بود و توانست با دو گل برهانی و ساموئل به پیروزی برسد،در دیدار هفته چهاردهم خود نیز با تیم گهر زاگرس قعر نشین به دو گل مشابه دست پیدا کرد و توانست در یک بازی معمولی و نچندان جذاب این تیم لرستانی را شکست دهد.پسران آبی مجددا توسط آرش برهانی و ساموئل با همان تاکتیک ملکه شده خود دقیقا مشابه  گلهای به ثمر رسیده در بازی بانفت را در این دیدار تکرار کردند و توانستنداز این دیدار 3 امتیاز با ارزش  به شیرینی صدرنشینی جدول دست پیدا کنند
تنها تفاوت گلهای به ثمر رسیده در این دیدار با دیدار جابجای ضربات نهایی با پا و سر و ترتیب به ثمر رسیدنشان بودهاست.این بار آرش برهانی گل اول بازی را با پا به ثمر رساند و ساموئل که زننده گل اول دیدار با نفت تهران بود بر روی ارسال بسیار زیبای خسرو حیدری با یک ضربه سر حرفه ای(ساموئل در هنگام زدن ضربه سر روی هوا یک مکث خیلی خیلی کوتاهی کرد و بعد با چرخاندن کامل سرش توپ را به شکل زیبای وارد دروازه گهر زاگرس کرد)گل دوم استقلال و گل دوم خود را در این فصل به ثمر رساند.
این تکرارها و شباهتها از یک نظر قابل تحسین است و از از نظری دیگر جای سوال پیدا می کند!بعضی ها این تکرارها را حاصل تمرینات مستمر و تاکتیکهای امیر قلعه نویی می دانند و برخی دیگر آنها را حاصل تاکتیک ثابت استقلال در تمام دیدارهای انجام شده و پیش رو می دانند!منظور اینکه استقلال وقتی  در دیدار با تیم مدعی و بالانشین نفت همانطوری به گل می رسد که در مقابل تیم قعر نشین گهر زاگرس،پس دارای ضعف تاکتیکی  و عدم تنوع در استفاده از سیستمهای مختلف را دارد!
به هر حال آبی پوشان در این دیدار بجز 15،20 دقیقه اول و  تا حدودی 10 دقیق اول نیمه دوم بازی قابل قبولی ارائه نداد  و فقط با گرفتن 3 امتیاز صدرنشینی خود را به تمام فوتبال ایران اعلام کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 8 / 8 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ برتر,هفته چهاردهم,برد,گهرلرستان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com